A good psychologist in Golestan

فاطمه شفیعی روانشناس زوج و خانواده

روانشناس زوج در شهرک گلستان

روانشناس زوج و خانواده در شهرک گلستان

روانشناسان خانواده مسئولیت های گسترده ای از وظایف و نقش ها را بر عهده دارند. برخی از این مسئولیت ها شامل ارزیابی خانواده ، خانواده و زوج درمانی ، آموزش و پرورش ، حمایت از سیاست هایی که بر خانواده ها تأثیر می گذارد و انجام تحقیقات مربوط به زوج ها و خانواده ها است.
بسیاری از این متخصصان همچنین مداخلات را با افراد و خانواده ها انجام می دهند ، مانند: آزمایش و ارزیابی ، راهنمایی کارگاه ها ، شکل گیری سیاست هایی که بر خانواده ها تأثیر می گذارد ، آموزش ، مشاوره و انجام تحقیقات مربوط به خانواده ها و سایر سیستم های اجتماعی از جمله این موارد است.

مشاور زوج و خانواده در شهرک گلستان
روانشناس زوج و خانواده در شهرک گلستان روانشناس فاطمه شفیعی

 

فاطمه شفیعی
کارشناس ارشد مشاوره خانواده
شماره عضویت ۲۶۳۹۷
شماره پروانه اشتغال ۱۳۷۶۰۲۳
خانواده درمانگر
سکس تراپ
زوج درمانگر( تعارض و خیانت زناشویی)
مشاوره : پیش از ازدواج،مشاوره فردی
             :سوگ و بیماران مبتلا به سرطان

آدرس شعبه دهکده المپيک : دهکده المپيک ، شهرک چشمه شرقي ، خ گلها ، کوچه گلايل، پلاک 7
تلفن : 44727373-44727374

سکس تراپ در منطقه 22

http://www.khanevadeirani.blogfa.com/post/449

روانشناس زوج و خانواده در شهرک گلستان

یک روانشناس خوب، باید دارای مهارت ارتباطی قدرتمند باشد؛ یعنی دارای مهارت ارتباطی و گفتاری عالی باشد در این صورت میتواند به طور موثر و کارآمد با گروه های مختلف مردم ارتباط بگیرد. مثلا؛ در برخی موارد لازم است ،برای برقرار شدن روابط بین خانواده مداخله انجام دهد.
احساس همدردی را بلد است؛ میتواند به شکل خوبی با درد، رنج و مشکلات بیمار خود همدردی کند و شرایطی را برای مراجع خود فراهم کند که کاملا احساس راحتی داشته باشد.
باید ثبات هیجان داشته باشد؛ بتواند با فشارهای ناشی از آشفتگی های عاطفی روبه رو شود، که ممکن است باعث ایجاد اختلالات شخصیتی شود.
او به سلامت روان خود اهمیت میدهد تا بتواند خود را در زمان خشم، ناراحتی و مشکل کنترل کند.یک روانشناس خوب، راز نگه داری را بلد است؛ راز و گفته های خود را برای دیگر افراد فاش نمیکند و هرچه در اتاق او گفته و شنیده میشود در همان جا میماند.
او باید بردبار و صبور باشد؛ و برای رسیدن به اهداف و نتایج دلخواه خود در مشاوره عجله نمیکند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس با شعبه تهرانپارس