A good therapist couple in Tehran Pars 1

زوج درمان خانم در تهران

زوج درمان خوب خانم در تهران

نوعی مشاوره روانشناسی می باشد که در مطب انجام می شود. او فردی است که دارای مدرک روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری با تجربه بالینی می باشد که به دو فرد درگیر در یک رابطه کمک می کند تا با بینش خودشان رابطه برقرار کنند ، تعارضات را حل کنند و رضایت شان از رابطه را با استفاده از انواع مداخلات درمانی که توسط او استفاده می شود بهبود و تقویت کنند . اگر چه روش های آن ها ممکن است بسته به گرایش نظری او متفاوت باشد،

الهام حسيني گرکاني
کارشناس ارشد روانشناسي
عضو سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ايران
عضو انجمن روانشناسي تربيتي ايران
عضوانجمن واقعيت درماني ايران
مشاوره پيش از ازدواج
برگزاري دوره هاي اموزشي پيرامون خانواده
مشاوره فردي- اضطراب ،افسردگي،وسواس زوج درماني، شکست عاطفي ، خيانت ، طلاق، سکس تراپي

زوج درمان خوب خانم در تهران

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3
تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

آدرس شعبه اندرزگو : بلوار اندرزگو ،نرسيده به قيطريه خ خسروي جنوبي ،پ3(ساختمان ماهور)،طبقه چهارم ،واحد 15
تلفن : 22214949-22243910

کانال آپارات

الهام حسینی روانشناس خانواده

یک روانشناس خوب، باید دارای مهارت ارتباطی قدرتمند باشد؛ یعنی دارای مهارت ارتباطی و گفتاری عالی باشد در این صورت میتواند به طور موثر و کارآمد با گروه های مختلف مردم ارتباط بگیرد. مثلا؛ در برخی موارد لازم است ،برای برقرار شدن روابط بین خانواده مداخله انجام دهد.
احساس همدردی را بلد است؛ میتواند به شکل خوبی با درد، رنج و مشکلات بیمار خود همدردی کند و شرایطی را برای مراجع خود فراهم کند که کاملا احساس راحتی داشته باشد.

یک دیدگاه

1. بازتاب: generic ibuprofen