مشاور تحصیلی خوب در تهرانپارس

برنامه ریز تحصیلی در تهرانپارس

برنامه ریز تحصیلی در تهرانپارس

روانشناس الهه لطفی
روانشناس الهه لطفی
برنامه ریز تحصیلی در تهرانپارس
برنامه ریز تحصیلی در تهرانپارس

الهه لطفی هستم روان شناس و برنامه ریز تحصیلی در مجموعه روان شناختی و روان شناسی خانواده ایرانی کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی عضو سازمان نظام روان شناسی ومشاوره ایران دارای پروانه اشتغال درمانگر اختلالات یادگیری متخصص در زمینه انجام تست هوش مداخله درمانی در مشکلات فرزند پروری مداخله درمانی در مشکلات مربوط به تحصیل مداخله درمانی در حل مشکلات ومعضلات دوران نوجوانی در مراجعین پایین تر از ۱۰سال در فضایی شاد همراه با بازی وقصه ونقاشی مشکلات را شناسایی ودرپی رفع آن با هیجان وشادی کوشش میکنم وهمین باعث شده میزان رضایت مراجعینم افزایش یابد یکی ازمشکلات در زمینه تحصیل وارتباط با کودک ونوجوان به سبک فرزند پروری ونوع ارتباط خانواده ها وفضایی حاکم بر زندگی بر میگردد.

 در تمام جلسات به صورت حضوری و  غیر حضوری تلاش میکنم با کمک خود مراجع موانع و مشکلات تربیتی را شناسایی ودر پایان هرجلسه تکلیفی در نظر گرفته میشود و در طول هفته اگر لازم باشد وبا موافقت خود مراجع تکلیف پیگیری خواهد شد.

درکل فرایند درمان دریک محیط شاد ودوستانه صورت میگیرد وتک تک مراجعین برای من قابل ارزش واحترام هستند و تمام کوشش خود را میکنم برای رضایت حداکثری عزیزانی که من را به عنوان روان شناس خود انتخاب کرده اند. هدف من این است که محیطی سرشار ازآرامش وشادی را به کانون خانواده ها هدیه کنم. شاد وپیروز وسالم باشید

الهه لطفی کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3
تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

روانشناس الهه لطفی

https://www.aparat.com/clinicirani1

کلینیک ایرانی

مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی خانواده ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس با شعبه تهرانپارس