زوج درمانگر خوب در ونک

ناهید بارانی مشاور ازدواج

مشاور ازدواج در ونک

مشاور ازدواج ونک

مشاور پیش از ازدواج یک هدف دارد: پرسیدن هرگونه سوال مرتبط با ازدواج و دریافت پاسخ آن‌ها یا کمک به حل تعارضات در مورد یک موضوع خاص.

مشاوره ازدواج به ما کمک می کند که دو نفر با واقعیت ها و چالش های واقعی زندگی مشترک آشنا شوند و درک کنند که چگونه با هم ارتباط بهتری داشته باشند. مشاوران حرفه ای به زوجین کمک می کنند که توانایی ارتباطی خود را تقویت کنند، انتظارات واقع بینانه نسبت به ازدواج پیدا کنند و روش های حل تعارضات و اختلافات را یاد بگیرند.

و اختلافات را یاد بگیرند.

مشاور ازدواج در ونک
مشاور ازدواج ونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زوج درمانی

نوعی روان درمانی میباشد که در آن درمانگر با تجربه خود در زمینه کار با زوج ها، به دو شخصی که در یک رابطه عاطفی و احساسی هستند مشاوره می ‌دهد. در زوج درمانی، روانشناس تلاش میکند تا تعارضات بین زوج ها را حل کند و راه حلی ایجاد کند تا در نهایت طرفین از رابطه خود رضایت داشته باشند. هدف از زوج درمانی بهبود و تقویت روابط زوجین است،زوج درمانگر کسی است که با برگزاری و تشکیل جلسه مشاوره با همسران برای تغییر دادن روابط میان همسران فعالیت می کند. هدف زوج درمانی کمک به زوجها برای تغییر بخش هایی از رابطه است که امکان تغییر آن هست

مشاوره ازدواج ونک تهران
مشاور ازدواج ونک تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناهید بارانی

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
عضو انجمن روانشناسی ایران و امریکا
روانشناسی سلامت ایران
مشاوره پیش از ازدواج
درمان اختلالات روانشناختی (اضطراب ،افسردگی ، وسواس)
رواندرمانگری(CBT)
زوج درمانی
مهارت های زندگی نوجوانان و بزرگسال

مشاور ازدواج ونک

زوج درمانی یکی از تکنیک های روانشناسی برای از بین بردن مشکلات میان افراد است. افرادی که تصمیم به ازدواج می گیرند، باید از مشاوره قبل ازدواج استفاده کنند تا در طول زندگی راهکارهایی برای مقابله با مشکلات داشته باشند. گاهی افراد نمی توانند به تنهایی راهکاری برای حل مشکلات و ابهاماتشان پیدا کنند، اینگونه افراد باید حتما از خدمات زوج درمانگر استفاده کنند تا درگیر مسائل بزرگتر نشوند،زوج درمانی درواقع نوعی روان درمانی است که برای همسرانی استفاده می شود که دچار تنش و مشکلاتی در زندگی خود هستند و بدنبال راهکاری برای بهبود روابط زناشویی می گردند. زوج درمانگر یا به اصطلاح مشاور خانواده، با تخصص و تجربه به حل مشکلات و تعارض میان زوجین می پردازند و آموزش می دهند که چگونه تفکر بهتری در مقابل بروز مشکلاتشان بکار ببرند.

آدرس مطب :

خیابان ولیعصر ، نرسیده به میدان ونک ، روبروی دهم گاندی ، ساختمان ۷۹۰. طبقه ۵ واحد ۲۰
۰۹۳۷۴۴۰۵۴۹۰ تلفن 

مشاور ازدواج

اسنپ

کلینیک ایرانی

مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی خانواده ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس با شعبه تهرانپارس