سکس تراپی

ویژگی های سکستراپ خوب در تهران

سکستراپ خوب در تهران

ویژگی های سکس تراپ خوب در تهران

ویژگی های سکس تراپ خوب در تهران
ویژگی های سکس تراپ خوب در تهران
سکس تراپ خوب در تهران روانشناس طاهره محرمی
روانشناس طاهره محرمی
طاهره محرمی روانشناس زوج و سکس تراپ
سکس تراپ خوب در شمال تهران

 

طاهره محرمی هستم روانشناس و روان‌درمانگر مجموعه روانشناختی و روانشناسی خانواده ایرانی روانشناس بالینی عضو انجمن روانشناسی ایران ، عضو انجمن و مشاورین دانشگاه تهران جنوب و (روانشناس و روان‌درمانگر دانشگاه هنر و معماری ) رواندرمانگر و مشاور فردی ( اختلالات اضطرابی و افسردگی و وسواس ) مداخله درمانی در سوگ ، مداخله درمانی دربحران خیانت ، زوج درمانگر و مشاوره پیش از ازدواج و درمانگر اختلالات و انحرافات جنسی (سکستراپیست) زوج درمانی ؛ شکل خاصی از روان‌درمانی است که تمرکز اصلی آن بر زوجین و تلاش برای حل مشکلات و اختلافات بوده و بیش از پنج دهه قدمت دارد. از آنجا که مشکلات فردی تاثیر بسزایی در روابط زوجها داشته و بسیار از مشکلات زناشویی ریشه در مسائل فردی دارد، علاوه بر زوج درمانی به روان درمانی فردی نیز اشتغال دارم. آمارها نشان میدهد که اکثر مشکلات زناشویی از رختخواب برمی خیزد و با توجه به ممنوعه و تابو بودن مسائل جنسی که ریشه در فرهنگ سنتی ما دارد، این حوزه همواره با چالشهای فراوانی مواجه است.

بر طبق آمار بسیاری از طلاقها بدلیل عدم رضایت جنسی میباشد. رابطه جنسی سالم در زندگی بعنوان چسب و نگاهدارنده عمل کرده و بسیاری از تعارضات و تنش های بین زوجها را کاهش میدهد.

به همین خاطر بر آن شدم که در حوزه اختلالات و انحرافات جنسی(سکس تراپی) فعالیت بیشتری داشته باشم تا بتوانم سهمی هرچند اندک در کمک به روابط سالم و پایدار در زندگی بین زوجها داشته باشم.

 

کانال آپارات

زوج درمانگر خوب

آدرس شعبه اندرزگو : بلوار اندرزگو نرسیده به قیطریه خ خسروی جنوبی ، پ ۳( ساختمان ماهور ) طبقه ۴ واحد ۱۵

تلفن : 22214949-22243910

آدرس شعبه پاسداران : ابتدای پاسداران ، بعد از پل همت ، بن بست شهید اکرمی ( کوکب ) پلاک ۱۲واحد ۱۵

تلفن : 22779265-22775567
22779256-26714183

آدرس: شعبه تهرانپارس : فلکه اول تهرانپارس، خيابان اميري طائمه( گلبرگ شرقي ) بين تقاطع رشيد و باقري، پلاک 95، واحد 3
تلفن : 77760350 / 77760381/ 77760368

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با مرکز