معرفی همکاران

روانشناس زوج در ستارخان

روانشناس زوج در ستارخان

روانشناس زوج در ستارخان
روانشناس زوج در ستارخان

زوج درمانی

یکی از تکنیک های روانشناسی برای از بین بردن مشکلات میان افراد است. افرادی که تصمیم به ازدواج می گیرند، باید از مشاوره قبل ازدواج استفاده کنند تا در طول زندگی راهکارهایی برای مقابله با مشکلات داشته باشند. گاهی افراد نمی توانند به تنهایی راهکاری برای حل مشکلات و ابهاماتشان پیدا کنند، اینگونه افراد باید حتما از خدمات زوج درمانگر استفاده کنند تا درگیر مسائل بزرگتر نشوند،زوج درمانی درواقع نوعی روان درمانی است که برای همسرانی استفاده می شود که دچار تنش و مشکلاتی در زندگی خود هستند و بدنبال راهکاری برای بهبود روابط زناشویی می گردند. زوج درمانگر یا به اصطلاح مشاور خانواده، با تخصص و تجربه به حل مشکلات و تعارض میان زوجین می پردازند و آموزش می دهند که چگونه تفکر بهتری در مقابل بروز مشکلاتشان بکار ببرند.

وحید اکبری
کاندیدای دکتری تخصصی روانشناسی
داراي پروانه اشتغال تخصصي از سازمان روان شناسي
عضو  :  سازمان نظام روانشناسي و مشاوره
          :  روانشناسي مطالعات سالمندي
         : انجمن روانشناسي سلامت
         : انجمن عصب روانشناسي نوروسايکولوژي
آموزش مهارت های زندگی
مربی هوش هیجانی
سنجش روانشناسی
تعارض زوج
درمانگر نوجوان

آدرس مطب : فلکه دوم صادقیه،ابتدای خیابان ستارخان،بلوار شهدای صادقیه شمالی پ 4 واحد 7 کلینیک ندای آرامش روان

09192221345
09362221355

 

یک روانشناس خوب، باید دارای مهارت ارتباطی قدرتمند باشد؛ یعنی دارای مهارت ارتباطی و گفتاری عالی باشد در این صورت میتواند به طور موثر و کارآمد با گروه های مختلف مردم ارتباط بگیرد. مثلا؛ در برخی موارد لازم است ،برای برقرار شدن روابط بین خانواده مداخله انجام دهد.
احساس همدردی را بلد است؛ میتواند به شکل خوبی با درد، رنج و مشکلات بیمار خود همدردی کند و شرایطی را برای مراجع خود فراهم کند که کاملا احساس راحتی داشته باشد.
باید ثبات هیجان داشته باشد؛ بتواند با فشارهای ناشی از آشفتگی های عاطفی روبه رو شود، که ممکن است باعث ایجاد اختلالات شخصیتی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس با شعبه تهرانپارس