زوج درمانگر خوب در تهران

انوشه کاشی روان شناس زوج در پاسداران تهران

روان شناس زوج در پاسداران

روانشناس زوج در پاسداران

زوج درمانی یکی از تکنیک های روانشناسی برای از بین بردن مشکلات میان افراد است. افرادی که تصمیم به ازدواج می گیرند، باید از مشاوره قبل ازدواج استفاده کنند تا در طول زندگی راهکارهایی برای مقابله با مشکلات داشته باشند. گاهی افراد نمی توانند به تنهایی راهکاری برای حل مشکلات و ابهاماتشان پیدا کنند اینگونه افراد باید حتما از خدمات زوج درمانگر استفاده کنند تا درگیر مسائل بزرگتر نشوند، درواقع نوعی روان درمانی است که برای همسرانی استفاده می شود که دچار تنش و مشکلاتی در زندگی خود هستند و بدنبال راهکاری برای بهبود روابط زناشویی می گردند.او با تخصص و تجربه به حل مشکلات و تعارض میان زوجین می پردازند و آموزش می دهند که چگونه تفکر بهتری در مقابل بروز مشکلاتشان بکار ببرند.


نوعی مشاوره روانشناسی می باشد که توسط زوج درمان در مطب انجام می شود.او فردی است که دارای مدرک روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری با تجربه بالینی می باشد که به دو فرد درگیر در یک رابطه کمک می کند تا با بینش خودشان رابطه برقرار کنند ، تعارضات را حل کنند و رضایت شان از رابطه را با استفاده از انواع مداخلات درمانی که توسط زوج درمانگرها استفاده می شود بهبود و تقویت کنند . اگر چه روش ها ممکن است بسته به گرایش نظری زوج درمانگر متفاوت باشد،

 

زوج درمانگر در پاسداران

روانشناس زوج در پاسداران تهران
روانشناس زوج در پاسداران

زوج درمانی یکی از تکنیک های روانشناسی برای از بین بردن مشکلات میان افراد است. افرادی که تصمیم به ازدواج می گیرند، باید از مشاوره قبل ازدواج استفاده کنند تا در طول زندگی راهکارهایی برای مقابله با مشکلات داشته باشند. گاهی افراد نمی توانند به تنهایی راهکاری برای حل مشکلات و ابهاماتشان پیدا کنند، اینگونه افراد باید حتما از خدمات زوج درمانگر استفاده کنند تا درگیر مسائل بزرگتر نشوند،زوج درمانی درواقع نوعی روان درمانی است که برای همسرانی استفاده می شود که دچار تنش و مشکلاتی در زندگی خود هستند و بدنبال راهکاری برای بهبود روابط زناشویی می گردند. زوج درمانگر یا به اصطلاح مشاور خانواده، با تخصص و تجربه به حل مشکلات و تعارض میان زوجین می پردازند و آموزش می دهند که چگونه تفکر بهتری در مقابل بروز مشکلاتشان بکار ببرند.

انوشه كاشي پزها

كارشناس ارشد مشاوره خانواده
عضو سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ايران
مشاوره روانشناسي تلفني ، آنلاين و حضوري
متخصص در امور زوج درماني ، خانواده درماني و مشاوره تخصصي كودك و نوجوان

مديريت داخلي مركز روانشناسي و مشاوره خانواده ايراني شعبه پاسداران

آدرس شعبه پاسداران : تهران،ابتداي پاسداران،بعد از پل همت،بن بست شهيد اکرمي ( کوکب)پلاک 12 واحد 15

تلفن : 22779265-22775567
22779256-26714183


زوج درمانی نوعی روان درمانی است که در آن یک درمانگر با تجربه خود در زمینه کار با زوج ها، به دو شخصی که در یک رابطه عاطفی هستند مشاوره می ‌دهد. در زوج درمانی، روانشناس می کوشد تا تعارضات بین زوجین را حل کند و بینشی ایجاد کند تا در نهایت طرفین از رابطه خود رضایت داشته باشند. هدف از زوج درمانی بهبود روابط زوجین است،زوج درمانگر کسی است که با برگزاری جلسه مشاوره با همسران برای تغییر دادن روابط میان همسران فعالیت می کند. هدف زوج درمانی کمک به زوجها برای تغییر بخش هایی از رابطه است که امکان تغییر آن وجود دارد

 
https://bhtn.ir/xuNWS4
دکتریاب

مشاوره آنلاین

یک روانشناس خوب، باید دارای مهارت ارتباطی قدرتمند باشد؛ یعنی دارای مهارت ارتباطی و گفتاری عالی باشد در این صورت میتواند به طور موثر و کارآمد با گروه های مختلف مردم ارتباط بگیرد. مثلا؛ در برخی موارد لازم است ،برای برقرار شدن روابط بین خانواده مداخله انجام دهد.
احساس همدردی را بلد است؛ میتواند به شکل خوبی با درد، رنج و مشکلات بیمار خود همدردی کند و شرایطی را برای مراجع خود فراهم کند که کاملا احساس راحتی داشته باشد.
باید ثبات هیجان داشته باشد؛ بتواند با فشارهای ناشی از آشفتگی های عاطفی روبه رو شود، که ممکن است باعث ایجاد اختلالات شخصیتی شود.

مرکز روانشناسی در تهران#بهترین مرکز روانشناسی در تهران#مرکز روانشناسی در پاسداران#مرکز روانشناسی خوب در پاسداران#دکتر روانشناس خوب در پاسداران#روانشناس زوج در پاسداران#زوج درمانگر خانم در پاسداران#زوج درمانگر خانم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
تماس با مرکز